مشارکت در هجدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران از تاریخ 2 الی 4 شهریورماه 1398

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ اخبار

هجدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران از تاریخ 2 الی 4 شهریور 98 مقارن با روز داروساز در سالن همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

این همایش که به عنوان مهمترین و شاخص‌ترین رویداد علمی و صنفی داروسازان کشور در چند سال اخیر شناخته می شود امسال با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونین ایشان در سازمان غذا و دارو و برخی از مدیران برجسته صنعت داروسازی کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار بود و با عنوان "تازه‌های دارودرمانی و دارورسانی" نامگذاری شده بود تا علاوه بر حوزه داروسازی، در زمینه دارورسانی در بیماری‌های قلب و عروق، داخلی و غدد و همچنین روانپزشکی و نورولوژی هم برنامه های متنوعی ارائه گردد.

شرکت ایران ناژو در بخش نمایشگاهی همایش که با حضور چشمگیر بیش از 45 شرکت تولیدکننده، توزیع‌کننده و واردکننده برگزار گردید، حضور پررنگ و فعال داشت و به ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداخت. در طول همایش نمونه هایی از محصولات شرکت شامل قرص ناژوکلد® ، قرص مزالازین- ناژو 500، کرم اوسرین- اوره ناژو 5% و وازلین ویتامینه مَس بین مراجعه‌کنندگان محترم توزیع گردید.